მოსწავლეს შეუძლია
|
ძალიან
კარგი
|
კარგი
|
საშუალო
|
ტექსტის კითხვა
|
კითხულობს ხმამაღლა, გამართულად და
თავისუფლად ნაცნობ და უცნობ ტექსტებს. იცავს პაუზებს სასვენ ნიშნებთან.
|
კითხულობს ხმამაღლა და ხარვეზებით.
ცდილობს წაიკითხოს თავისუფლად მცირე ზომის ტექსტები.
|
კითხულობს თავდაუჯერებლად.უჭირს
სიტყვების გამართულად ამოკითხვა და სასვენ ნიშნებზე შესაბამისი რეაგირება.
|
ვარაუდების გამოთქმა
|
თავისუფლად გამოთქვამს ვარაუდებს
სათაურსა და ტექსტის გაგრძელებაზე. მსჯელობს ტექსტის შესაძლო შინაარსის შესახებ.
|
გამოთქვამს ვარაუდებს სათაურსა და
ტექსტის შინაარსზე ილუსტრაციებზე დაყრდნობით.
|
აღწერს კონკრეტულ ილუსტრაციაზე
მოცემულ მოქმედებას, თუმცა უჭირს ვარაუდების გამოთქმა და მსჯელობა.
|
საკუთარი აზრის ჩამოყალიბება და დასაბუთება
|
ყველა საკითხზე აქვს საკუთარი აზრი,
დამაჯერებელი, არგუმენტირებული
|
გამოთქვამს საკუთარ აზრს, მაგრამ
აკლია დამაჯერებლობა
|
უჭირს საკუთარი აზრის დაფიქსირება
|
საგაკვეთილო პროცესში ჩართულობა
|
მაქსიმალურადაა ჩართული საგაკვეთილო
პროცესში. პასუხობს კითხვებს, მოჰყავს სათანადო არგუმენტები
|
ჩაბმულია თითქმის ყველა აქტივობაში,
ცდილობს კითხვებზე პასუხის გაცემას.
|
არ არის ჩართული საგაკვეთილო
პროცესში
|
პარალელების გავლება და კავშირების დამყარება
|
თავისუფლად ავლებს პარალელებს
მოსმენილ ტექსტში ასახულ ამბავსა და პირად გამოცდილებას შორის. უკავშირებს მას
მოსმენილსა და წაკითხულ, ნასწავლ ნაწარმოებებს, მსჯელობს მათ შორის
მსგავსება-განსხვავებაზე.
|
მოსმენილ ტექსტს უკავშირებს უკვე
ნასწავლ და მისთვის ნაცნობ ნაწარმოებებს.
|
მასწავლებლის მინიშნებითა და
დახმარებით იხსენებს განვლილ მასალას და ცდილობს დააკავშიროს ახალ, მოსმენილ
ტექსტთან.
|
წყვილებში
მუშაობის შეფასების რუბრიკა
კრიტერიუმები
|
ძალიან
კარგი
|
კარგი
|
საშუალო
|
დაბალი
|
წყვილის მიერ სამუშაოს მიზნის
გააზრება
|
წყვილმა სამუშაო მიზანი კარგად გააცნობიერა
|
წყვილმა სამუშაო მიზანი გააცნობიერა
|
წყვილმა სამუშაო მიზანი ნაწილობრივ გააცნობიერა
|
წყვილმა სამუშაო მიზანი კარგად ვერ გააცნობიერა
|
ვიზუალური სქემების შევსება
|
იაზრებენ და უშეცდომოდ ავსებენ ვიზუალურ სქემებს.
|
ცდილობენ გაიაზრონ და ავსებენ, თუმცა ხარვეზებით.
|
უჭირთ ვიზუალური სქემების გააზრება-შევსება
|
ვერ იაზრებენ და ვერ ავსებენ ვიზუალურ სქემებს
|
დროის ლიმიტი
|
საუკეთესოდ იცავენ დროის ლიმიტს
|
საკმარისად იცავენ დროის ლიმიტს
|
უჭირთ დროის ლიმიტის დაცვა.
|
ვერ იცავენ დროის ლიმიტს.
|
თანამშრომლობა
|
წყვილები არიან აქტიურები და სამუშაო ნაყოფიერი. მათ შორის იყო
პოზიტიური და საქმიანი ურთიერთობები.
|
წყვილები თითქმის იყვნენ აქტიურები და სამუშაო ნაყოფიერი. მათ
შორის ძირითადად პოზიტიური ურთიერთობები იყო.
|
მხოლოდ ერთი წევრი აქტიურობდა. მათ შორის ზოგჯერ ურთიერთობები
იძაბებოდა.
|
წყვილები არ აქტიურობდნენ. მათ შორის არ შეინიშნებოდა
თანამშრომლობითი გარემო.
|
No comments:
Post a Comment