შეფასების რუბრიკები


        გაკვეთილის შეფასების რუბრიკა                                               





                                                 შეფასების რუბრიკა

მოსწავლეს შეუძლია
      ძალიან კარგი
          კარგი
                საშუალო
ტექსტის კითხვა
კითხულობს ხმამაღლა, გამართულად და თავისუფლად ნაცნობ და უცნობ ტექსტებს. იცავს პაუზებს სასვენ ნიშნებთან.
კითხულობს ხმამაღლა და ხარვეზებით. ცდილობს წაიკითხოს თავისუფლად მცირე ზომის ტექსტები.
კითხულობს თავდაუჯერებლად.უჭირს სიტყვების გამართულად ამოკითხვა და სასვენ ნიშნებზე შესაბამისი რეაგირება.
ვარაუდების გამოთქმა
თავისუფლად გამოთქვამს ვარაუდებს სათაურსა და ტექსტის გაგრძელებაზე. მსჯელობს ტექსტის შესაძლო შინაარსის შესახებ.
გამოთქვამს ვარაუდებს სათაურსა და ტექსტის შინაარსზე ილუსტრაციებზე დაყრდნობით.
აღწერს კონკრეტულ ილუსტრაციაზე მოცემულ მოქმედებას, თუმცა უჭირს ვარაუდების გამოთქმა და მსჯელობა.
საკუთარი აზრის ჩამოყალიბება და დასაბუთება
ყველა საკითხზე აქვს საკუთარი აზრი, დამაჯერებელი, არგუმენტირებული
გამოთქვამს საკუთარ აზრს, მაგრამ აკლია დამაჯერებლობა
უჭირს საკუთარი აზრის დაფიქსირება
საგაკვეთილო პროცესში ჩართულობა
მაქსიმალურადაა ჩართული საგაკვეთილო პროცესში. პასუხობს კითხვებს, მოჰყავს სათანადო არგუმენტები
ჩაბმულია თითქმის ყველა აქტივობაში, ცდილობს კითხვებზე პასუხის გაცემას.
არ არის ჩართული საგაკვეთილო პროცესში
პარალელების გავლება და კავშირების დამყარება
თავისუფლად ავლებს პარალელებს მოსმენილ ტექსტში ასახულ ამბავსა და პირად გამოცდილებას შორის. უკავშირებს მას მოსმენილსა და წაკითხულ, ნასწავლ ნაწარმოებებს, მსჯელობს მათ შორის მსგავსება-განსხვავებაზე.
მოსმენილ ტექსტს უკავშირებს უკვე ნასწავლ და მისთვის ნაცნობ ნაწარმოებებს.
მასწავლებლის მინიშნებითა და დახმარებით იხსენებს განვლილ მასალას და ცდილობს დააკავშიროს ახალ, მოსმენილ ტექსტთან.

                                   














                                                წყვილებში მუშაობის შეფასების რუბრიკა

კრიტერიუმები
ძალიან კარგი
კარგი
საშუალო
დაბალი
წყვილის მიერ სამუშაოს მიზნის გააზრება
წყვილმა სამუშაო მიზანი კარგად გააცნობიერა
წყვილმა სამუშაო მიზანი გააცნობიერა
წყვილმა სამუშაო მიზანი ნაწილობრივ გააცნობიერა
წყვილმა სამუშაო მიზანი კარგად ვერ გააცნობიერა
ვიზუალური სქემების შევსება
იაზრებენ და უშეცდომოდ ავსებენ ვიზუალურ სქემებს.
ცდილობენ გაიაზრონ და ავსებენ, თუმცა ხარვეზებით.
უჭირთ ვიზუალური სქემების გააზრება-შევსება
ვერ იაზრებენ და ვერ ავსებენ ვიზუალურ სქემებს
დროის ლიმიტი
საუკეთესოდ იცავენ დროის ლიმიტს
საკმარისად იცავენ დროის ლიმიტს
უჭირთ დროის ლიმიტის დაცვა.
ვერ იცავენ დროის ლიმიტს.



თანამშრომლობა
წყვილები არიან აქტიურები და სამუშაო ნაყოფიერი. მათ შორის იყო პოზიტიური და საქმიანი ურთიერთობები.
წყვილები თითქმის იყვნენ აქტიურები და სამუშაო ნაყოფიერი. მათ შორის ძირითადად პოზიტიური ურთიერთობები იყო.
მხოლოდ ერთი წევრი აქტიურობდა. მათ შორის ზოგჯერ ურთიერთობები იძაბებოდა.
წყვილები  არ აქტიურობდნენ. მათ შორის არ შეინიშნებოდა თანამშრომლობითი გარემო.


No comments:

Post a Comment